مسکن پارسه

محسن عبدی ۰۹۱۲۶۲۲۳۶۷۱

مسکن پارسه -تلفن باغ ویلا
خرید باغ ویلای لاکچری در غرب تهران

خرید باغ ویلای لاکچری در غرب تهران

تاریخ ثبت : ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
تعداد نمایش : ۱۹۴۷
میزان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

آلودگی هوای تهران

آلودگی هوا با توجه به پیامدهای زیان ‌بارش به یکی از ملموس‌ترین مشکلات زیست‌محیطی تهران، پایتخت ایران و چندین شهر دیگر ایران تبدیل شده ‌است. آمارها نشان می‌دهد که در روزهای افزایش آلودگی هوای تهران، شمار بیماران تنفسی « تا ۶۰ درصد » افزایش می‌یابند به‌گونه ‌ای که «آلودگی هوا در تهران به‌طور متوسط موجب کاهش ۵ سال از عمر تهرانی‌ها شده ‌است. اگر به فکر ساخت ویلا و باغ ویلا هستید، که مکانی را برای این منظور انتخاب کنید تا از آلودگی هوا تا حد ممکن دور باشید مناطق ییلاقی تهران که بارش برف و باران بیشتر و  هوای پاک‌تری دارند و هم از شلوغی شهر به دورند بهترین گزینه پیش روی شماست تا تعطیلات خود را در منطقه ای آرام  ، بکر و خوش آب وهوا  مثل شهریار و ملارد بگذرانید.

 

باغ ویلا لاکچری در شهریار

 

خرید باغ ویلای لاکچری در غرب تهران

باغ‌ویلا‌ها نوعی از سکونتگاه‌های بسیار محبوب هستند و روز به روز تعداد افرادی که مایل به خرید آنها هستند افزایش پیدا می‌کند. البته افزایش محبوبیت باغ‌ویلاها کاملا منطقی است چرا که معمولا باغ‌ویلاهای لوکس و لاکچری دارای ویژگی‌هایی هستند که خانه‌های شهری امروزی، از آنها بی‌بهره‌اند.

یکی از بهترین و با امکانات‌ترین مناطق برای خرید باغ ویلا  لاکچری و لوکس شهرستان شهریار و ملارد  است. وجود مناطق و شهرک‌های باغ ویلایی در شهریار و ملارد باعث شده خریداران باغ ویلا‌های لاکچری به این منطقه روی آورند .یکی از این فاکتور ها  برای خرید باغ ویلای لوکس و لاکچری در ملارد وشهریار میزان مسافت و دسترسی به شهر‌ها و مراکز رفاهی است بیشتر افرادی که تمایل دارند  در باغ ویلاها ساکن شوند برایشان اهمیت دارد تا به محل کارشان ، مراکز رفاهی و تفریحی کمترین مسافت را داشته باشد. در این صورت خانواده‌ها میتوانند به جز تعطیلات و آخر هفته‌ها تمام ایام را در باغ  ویلا‌های لاکچری و در آب و هوای مناسب به سر ببرند.

 

باغ ویلا لوکس در شهریار

 

 

باغ ویلای لاکچری و لوکس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

طراحی باغ ویلا  فرآیندی است که با داشتن یک سری مهارت و دانش اولیه و کافی می‌توان بنا و یا قسمتی از ویلا که قصد طراحی آن را دارید به مکانی بسیار آرام بخش شبیه به بهشت تبدیل گردد طراحی باغ ویلا میتواند ساده و معمولی ویا لاکچری و لوکس باشد که این بسته به میزان هزینه ای است که شما میتوانید متقبل شوید.

خصوصیات یک ویلای مناسب یا ویلای لوکس از دیدگاه افراد متفاوت است، اما به طور کلی همه ویلاهای خوب از یک سری امتیازات و ویژگی‌های مشترک برخوردار هستند. در این قسمت به مهمترین ویژگی‌های باغ ویلای مناسب و لوکس را معرفی میکنیم زمانی که برای بازدید ویلا  و یا باغ ویلا مراجعه می‌کنید حتماً این موارد را در ذهن داشته باشید.

* دسترسی و موقعیت خوب ، منظره و دید عالی ،   باغ و فضای سبز با ایجاد فضاهای دنج نشیمن ،  آلاچیق ، آبنما و آتشدان ، سالن بزرگ برای برگزاری میهمانی ها، اتاق‌های خواب با سرویس اختصاصی حمام و دستشویی ، سوئیت میهمان با دسترسی اختصاصی ، سوئیت مستخدم و سرایدار با دسترسی اختصاصی ، هال خصوصی و فضاهای دنج و اختصاصی ، سالن بزرگ برای برگزاری میهمانی‌ها ، استخر و اسپا چهارفصل ، پارکینگ سرپوشیده و پارکینگ میهمان  و....

 

خرید باغ ویلا لاکچری در ملارد

 

چگونه  ویلای مناسب بخریم ؟

خرید ویلای مناسب در شهریار و ملارد با توجه به تنوع زیاد  یک چالش بزرگ است. اگر به تازگی وارد موضوع سرمایه گذاری املاک  دراین  مناطق شده‌اید، گزینه‌های زیادی را پیش رو دارید. عده ای  گمان می‌کنند با بودجه کم نمی‌توان ویلا خرید! عده ای دیگر  سرمایه‌ای را اختصاص داده‌اند اما شک دارند که آیا میشود ویلای مناسبی پیدا کنند یا خیر!

گزینه‌های زیادی وجو دارندکه باید برای خرید ویلای مناسب و یا لاکچری و لوکس باید در مورد آنها فکر کنید. قبل از اینکه خود را در میان هزاران ویلا سردرگم کنید، کار عاقلانه ای انجام دهید انتخاب یک مشاور خوب !

کارشناسان املاک در املاک پارسه  این انتخاب سخت را برای شما ساده‌تر می‌کند.  شما میتوانید درباره خرید ویلا‌های نقلی و قیمت مناسب ، باغ ویلا‌های شیک و مدرن ، باغ ویلا‌های لاکچری و لوکس  در شهریار و ملارد  با این گروه حرفه ای مشاوره انجام داده و بهترین و مناسب‌ترین گزینه را جهت سرمایه گذاری ویا اقامت انتخاب کنید.

 

تماس از طریق واتس آپ