مسکن پارسه

محسن عبدی ۰۹۱۲۶۲۲۳۶۷۱

مسکن پارسه -تلفن باغ ویلا
خرید باغ ویلا قیمت مناسب در شهریار

خرید باغ ویلا قیمت مناسب در شهریار

تاریخ ثبت : ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
تعداد نمایش : ۱۷۱۴
میزان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ویلا چیست ؟

ویلا به ساختمانی گفته می‌شود که در تعریف امروزه از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد و معمولاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق ‌ها می‌سازند. البته در بعضی از کشورها قوانین ساخت و ساز به شهروندان اجازهٔ ساخت ویلا در داخل شهر را می‌دهد و خانه‌های مسکونی به صورت ویلایی ساخته می‌شوند.

 

 خرید باغ ویلا قیمت مناسب در شهریار

 

انواع ویلا و باغ ویلا ها

در ساخت و ساز ویلا، به دو نوع متفاوت برمی‌خوریم. یک نوع ویلاهایی هستند که از ابتدا، انتخاب محل زمین، متراژ و ساخت‌وساز براساس نظر و سلیقه و درخواست صاحب ویلا پیش می‌رود که در این نوع ویلا ساخت و ساز با توجه به بودجه بندی صاحب ملک پیش میرود در واقع ویلا کاملا براساس نظر و شیوه زندگی مالک ساخته می‌شود و ویلایی کاملا اختصاصی است. اما ویلا‌های از پیش ساخته شده در گروه های  متخلفی از جهت معماری ، قیمت (ارزان، مناسب ، بالا ) ، مکان ساخت و ... قرارمیگیرند که براساس استانداردهای مطلوب و به روز ویلاسازی ساخته و خرید و فروش می‌شوند. خانه‌هایی که توسط سازنده ساخته شده و پس از آن، فردی  با توجه به بودجه مالی  ( ارزان، مناسب ، بالا )  و سلیقه  برای خرید آن اقدام می‌کند که در نتیجه ویژگی‌های این خانه ویلایی براساس میل و سلیقه صددرصدی مالک نخواهد بود.

 

خرید باغ ویلا قیمت مناسب در ملارد

 

باغ ویلا‌های ییلاقی (شهریار و ملارد )

 در طراحی ویلا هایی از این دست تلاش شده تا کیفیت‌هایی را در خود جای دهند که یافتن آن‌ها در ساختمان‌های دیگر  داخل شهرهایی مثل تهران دشوار است.. ویلا‌های موجود در خارج شهر مثل ویلا هایی که در شهریار و ملارد قراردارند با توجه به اقتصادی بودن عرصه آن نسبت به ویلا‌های داخل شهر معمولا دارای فضای سبز بیشتر ، آب و هوای  بهتر ، دور بودن به الودگی‌های شهری ، دسترسی آسان به مرکز استان هستند. همچنین گسترش ویلا سازی در مناطق شهریار و ملارد باعث شده تا انواع مختلفی از باغ ویلا‌ها از لاکچری و لوکس  تا قیمت مناسب و ارزان را در خود جای دهند و این  تنوع و گسترگی  سبب شده شرایط خرید برای عده‌ی زیادی از افراد فراهم شود خارج از شهر بودن این ویلا‌ها خود به کیفیت این ویلا‌ها می‌افزاید. چرا که این امر باعث میشود تا این ویلا‌ها به خودی خود کیفیت‌های متفاوتی نسبت به ساختمان‌های شهری و فضای شلوغ شهری داشته باشند. از این رو این ویلا‌ها عمدتا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استراحت و گذراندن تعطیلات آخر هفته می‌باشد.

 

خرید باغ ویای قیمت مناسب در شهریار

 

خرید باغ ویلای قیمت مناسب در شهریار

ویلای ارزان در مناطق ییلاقی مثل شهریار و ملارد، گزینه‌ای است که بسیاری از افرادیکه تمایل به خرید باغ ویلا دارن خرید ویلا به دنبال آن هستند. افرادی که سرمایه‌ ای متوسطی را در طول زندگی خودپس انداز کرده اند ،دوست دارند که  یک ملک اختصاصی برای خود خریداری کنند. ویلاهای مناطق شهریار و ملارد بهترین انتخاب برای این هدف هستند. حتی با بودجه مالی اندک هم می‌توان صاحب یک ویلا ارزان و قیمت مناسب شد؛ به شرطی که یک مشاور املاک با تجربه و مطمئن مثل املاک پارسه  را در کنار خود داشته باشید.

 خرید ویلای ارزان در شهریار و ملارد به این معنا نیست که کیفیت ساختمان ، ویلا و یا باغ ویلا  بسیار پایین است و یا بدترین نوع مصالح و تجهیزات  در آن به کار رفته است؛ قیمت ارزان و یا بهتره که بگیم قیمت مناسب  برای ویلا‌ها و باغ ویلا ها  در مناطق مختلف شهریار و ملارد دلایل  مختلفی دارد که در این بخش به برخی از آنها اشاره ای کوتاه خواهیم داشت.

  • متراژ و مکان باغ ویلا

  • سبک طراحی باغ ویلا

  • وضعیت سند باغ ویلا

  • دارابودن کنتور آب ، برق ، گاز

  • امنیت باغ ویلا به جهت شهرکی بودن یا داخل بافت بودن

  • امکانات رفاهی مطلوبی شامل استخر، آلاچیق، آبنما، درختکاری، گل کاری و نورپردازی و....

 

 

باغ ویلای قیمت مناسب در ملارد

 

 

خرید باغ ویلای قیمت مناسب در ملارد

 

از دیگر مناطق ییلاقی اطراف تهران میتوان به ملارد اشاره داشت ملارد که در نزدیکی شهریار قرار دارد نیز گزینه مناسبی به جهت خرید باغ و باغ ویلا میباشد چرا که ملارد خود شامل چندین منطقه همچون خوشنام، یوسف آباد، ملارد ویلا، لم آباد و .... که این مناطق همگی علاوه بر آب و هوای مطلوب ، امکانات رفاهی مناسب ، دسترسی آسان به مرکز استان ، .دارای قیمت بسیار مناسب و ارزانی نسبت به سایر ویلاها در مناطق تهران میباشد . قیمت مناسب یا ارزان بودن باغ ویلا در ملارداز امکانات رفاهی آنها کم نکرده و همه دارای امکانات رفاهی همچون آلاچیق‌های بزرگ برای پذیرایی از مهمانان ، استخرهای روباز و سرپوشیده مخصوص چهار فصل سال ، درختان چند ساله، گل کاری و چمن کاری‌های مدرن و سنگ فرش‌های زینتی محوطه سازی‌های زیبا، همه وهمه از ویزگی مثبت این باغ ویلاهاست که به شما این فرصت را میدهد که با بودجه ای متوسط و با استفاده از راهنمایی‌های افرادی کاردان همچون املاک پارسه بهترین باغ ویلا‌ها را برای خود خریداری کنید.

 

 

باغ ویلای قیمت مناسب در شهریار

 

 

خرید باغ ویلا در شهریار

چنانچه شما قصد خرید باغ  ویلا را دارید در گام اول  باید کمی وقت گذاشته و پس از تحقیقات به جهت علاقه مندی و معایب و مزایا  ومشخص کردن آنها در گام دوم شما باید به دنبال  یافتن فروشندگانی معتبر و منصف باشید تا شما را به باغ ویلای  مورد  نظرو سلیقه  خودتان  برساند. ، از این جهت خیالتان از تمامی جوانب آسوده اخواهد بود و می‌توانید یک ویلای خوب و مناسب خریداری کنید املاک پارسه این تعهد را به شما میدهد که بهترین باغ ویلا‌های موجود را به شما معرفی و با قیمتی منصفانه در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

تماس از طریق واتس آپ