مسکن پارسه

محسن عبدی ۰۹۱۲۶۲۲۳۶۷۱

مسکن پارسه -تلفن باغ ویلا
نقد و بررسی باغ ویلای لوکس و مدرن

نقد و بررسی باغ ویلای لوکس و مدرن

تاریخ ثبت : ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
تعداد نمایش : ۱۴۵۲
میزان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

انواع طراحی‌های مناسب باغ ویلا

 طراحی باغ ویلا نیز مانند طراحی ویلا شامل سبک‌های متفاوتی می‌باشد.

همانطور که ویلا شما می‌تواند ویلا مدرن یا ویلا کلاسیک، ویلا فلت یا ویلا دوبلکس باشد، طراحی ویلا با باغ می‌تواند شامل انواع مختلفی چون مدرن، کلاسیک، سنتی و یا روستیک باشد. در همه این سبک‌ها، محوطه سازی باغ ویلا و المان‌های به کار رفته و کارایی همه آن‌ها یکسان است، تنها مدل و جنس متریال این المان‌ها است که طراحی باغ شما را متمایز می‌کند.

طراحی ویلا به طور قطعی یک کار حساس و با اهمیت است و به همین دلیل بهتر است که پیش از اقدام به طراحی ویلای خود، حتما در رابطه با سبک‌های رایج طراحی اطلاعات کافی را کسب نمایید؛ مسکن پارسه در این کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی سبک مورد علاقه خود را پیدا کنید و آن را به طور کامل بشناسید. سلیقه شما نقشی کاملا کلیدی در طراحی ویلایتان دارد، بنابراین بهتر است که پیش از شروع اجرای ویلا، خواسته‌ها و ظاهر مد نظر خود را به طور کامل و صحیح برای طراح تشریح کنید تا شکل نهایی ویلا، دقیقا مطابق خواسته‌های شما باشد. به جهت آسانترشدن این  کارما تعدادی از فایل‌های مختلف موجود در مسکن پارسه  از باغ ویلاهای لوکس ولاکچری درشهریار و ملارد با طراحی‌ها ومتراژهای متفاوت دراختیار شما قرارمیدهیم تا علاوه بر آشنا شدن با سبک‌های متفاوت ویلا و باغ ویلا گزینه‌های مورد علاقه خود را هم در شهریار و ملارد که جز شهرهای باغ ویلایی با آب و هوا وموقعیت جغرافیایی مطلوبیست را پیدا کنید.

 

باغ ویلای مدرن در شهریار

باغ ویلای مدرن در ملارد

باغ ویلای مدرن در شهریار

باغ ویلای لوکس در ملارد

انواع طراحی ویلا و باغ ویلا :

 

  • سبک ویلای مدرن

 

  • سبک ویلای کلاسیک

 

  • سبک ویلای تلفیقی

 

  • ویلا سنتی ایرانی

 

  • سبک روستیک

 

برای شروع یک پروژه طراحی ویلا و باغ ویلا ابتدا باید مطالعات اولیه بر اساس شرایط محیطی از قبیل نوع بافت شهرسازی، شرایط اقلیمی، سروصدا و نیز میزان رفت و آمد در آن منطقه انجام شود. دراین زمینه ما میتوانیم ویلا و باغ ویلاهای لوکس ولاکچری درشهریاروملارد را به شما معرفی کنیم که به همه جهات ذکر شده در بالامناسب میباشد.ایده پردازی اویه با توجه به سلیقه و نیاز مشتری و صاحب زمین انجام می‌شود. اصول طراحی ویلا فق شامل طراحی نمای ساختمان نیست. یک ویلای مجهز از محوطه سازی و محیط اطراف ساختمان و منظره، استخر، آب نما و زمین بازی و … تشکیل شده است. در طراحی ویلا فرم و عملکرد بر یکدیگر تاثیر می‌گذارند. قرار گرفتن این دو عامل  درکنار هم باعث به وجود آمدن یک طرح مطلوب و کارآمد و ساخت ویلا به شکل ایده ال می‌شود.

 

ویلا و باغ ویلا‌های مدرن ولوکس

 ویلاها ، باغ ویلاها ،شهرک‌های ویلایی و باغ‌های سرسبز اطراف شهرهای بزرگ و پرجمعیت گزینه بسیار مناسبی برای تجربه یک زندگی آرام و به دوراز محیط شهری است. دوری از طبیعت شاید یکی ازبدترین پیامدهای زندگی این روزهای ساکنان  شهرهای بزرگ و پرجمعیتی همچون تهران است که البته بسیاری از افراد ساکن درتهران این مشکل خود را با خرید ویلا و باغ ویلاهای لوکس ولاکچری درشهریاروملارد حل کرده اند.

در سبک طراحی ویلا‌ها و باغ ویلاهای  مدرن سعی می‌شود با ایجاد حجمی ‌یکپارچه و منسجم ضمن گستردگی نما در چند جهت، در داخل بنا نیز فضا یکدست، دلباز و بزرگ به نظر برسد در این نوع ویلاها، اثری از مکان، زمان و یا حتی اعتقادات و باورهای شخصی دیده نمی‌شود. چشم به آسانی می‌تواند طراحی ویلای مدرن  و لوکس را درک کند. این ویلا به گونه ای طراحی شده اند که در آن المانی جهت نمایش دادن وجود ندارد، و همه چیز در آن به همان حالت موجودیت خودش میباشد.سه متریالی که در ویلاهای مدرن و لاکچری استفاده میشود شامل شیشه ، سنگ و چوب میباشد. درادامه تعدادی ازاین نوع سبک از باغ ویلاهای لوکس ولاکچری درشهریاروملارد برای شما قرارمیدهیم.

 

عملکرد ویلا و باغ ویلای مدرن و لوکس به چه صورت است ؟

یک ویژگی منحصر به فرد در طراحی ویلای مدرن، این است که  هیچ فضا و متراژی از بنا یا باغ بدون استفاده باقی نمی‌ماند و بهترین استفاده از آن میشودوعملکرد خاص خود را دارد. به اصطلاح طراحی ویلاهای مدرن و لاکچری دور ریز  و فضای پرت ندارد. طبیعی است که در این نوع از طراحی‌ها ازبهترین و پیشرفته‌ترین متریال استفاده می‌شود تا طبق رضایت و سلیقه مشتری به بهترین نحو فراهم شود.

طراحی پنجره در ویلاها وباغ ویلاهای مدرن و لوکس معمولا از پنجره‌های بزرگ و سرتاسری که نور را به داخل می‌تاباند استفاده می‌شود.اینگونه از طراحی‌های مدرن را میتوان در باغ ویلاهای لوکس ولاکچری درشهریاروملارد به تعداد زیاد مشاهده کرد که معمولا ویلا‌ها با پنجره‌های سرتاسری وبزرگ ویویی چشمگیر به سمت  محوطه باغ واستخر دارند و معمولا پنجره‌ها یک طرفه هستند. در کل می‌توان گفت که در طراحی ویلا مدرن و لاکچری، عملکرد مناسب هر جزء در درجه اول اهمیت دارد و زیبایی و چشم نوازی در درجه دوم قرار دارد.

 

یکی از طرح‌های مورد علاقه و پرکاربرد در طراحی‌های مدرن استفاده  از شیوه مینیمالیستی است یعنی به این صورت که طرح‌ها ساده و زیبا و در عین حال کاربردی هستند.در اینگونه از سازه‌ها از اشکال و طرحهای ساده ای چون مربع، مکعب و مستطیل استفاده می‌شود  وفضاهای دلباز و به دور از پیچیدگی را به ویلای شما می‌دهند تا چشم ذهن دچار آشفتگی نگردد، و حس آرامش و راحتی را به مخاطب القا کند این نوع سبک  طراحی ویلا را به فور میتوانیم در باغ ویلاهای لوکس ولاکچری درشهریاروملارد ببینیم.

اصلی‌ترین ویژگی طراحی ویلاهای  مینیمال، ساده بودن آن است و به همین دلیل معمولا تمام المان‌های موجود در داخل و خارج اینگونه ویلاها، جزئیات زیادی ندارند؛ این ویژگی سبب می‌شود که دکوراسیون و تزئینات مینیمال بسیار ارزان و کم هزینه باشند به همین دلیل است که اکثرن افراد تمایل به خرید این نوع سبک ویلاها در شهریار و ملارد را دارند که با قیمتی ارزانتر  وبه صرفه ترصاحب ویلاهای لاکچری و لوکس در این مناطق  شوند.علاوه بر تمام این‌ها، کم جزئیات بودن طراحی مینیمال باعث می‌شود تا ساخت این دسته از ویلاها زمان زیادی لازم نداشته باشد و سریع‌تر و آسان‌تر انجام شود

 

مسکن پارسه

 مسکن پارسه یکی ازمشاورین املاک خبره و کاردان درحوزه فروش انواع ویلا و باغ ویلا لوکس و لاکچری در شهریار و ملارد میباشد که میتواند با راهنمایی هایی درست در این حوزه ، به شما کمک کند تا  بهترین ویلا و باغ ویلا با طراحی و سبک مورد علاقه خود در منطقه ملارد وشهریار انتخاب و با قیمت واقعی و مناسب خریداری کنید.

تماس از طریق واتس آپ