مسکن پارسه

محسن عبدی ۰۹۱۲۶۲۲۳۶۷۱

مسکن پارسه -تلفن باغ ویلا
خرید باغ ویلا در خوشنام ملارد

خرید باغ ویلا در خوشنام ملارد

تاریخ ثبت : ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
تعداد نمایش : ۱۳۹۷
میزان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

خوشنام

خوشنام با نام پیشین شهنام روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان ملارد در استان تهران ایران است که این روستا به داشتن کوچه باغ‌های فراوان و داشتن درختان انبوه و کهنسال چنار معروف است. این روستا که در غرب استان تهران واقع شده از باغات و مزارع کشاورزی و حاصلخیزی به مساحت 300 هکتار برخوردار است که  هرساله محصولات و میوه‌های بسیار متنوعی از این مزارع برداشت و در شهرهای اطراف به فروش میرسد.

این طبیعت بکر و جذاب  در همه‌ی فصول سال  از بهاردلنشین وسر سبز تا پاییز و زمستان درختان پوشیده از برف و باران  خود از جذابیت بسیار بالایی برخورداراست که همین امر سبب افزایش سفرهای گردشگری وتفریحی  از سایر شهرها، بخصوص مناطق اطراف خوشنام مانند  تهران ، ملارد، سرآسیاب، مارلیک، فردیس شهریار و ...می شود و این روستا را به یکی از از قطب‌های مهم و بزرگ گردشگری تبدیل نموده است. گفتنی است، هر ساله در فصل تابستان ، طیف وسیعی از گردشگران و مردم حومه این منطقه به منظور تهیه میوه‌های درختی و سبزیجات ، تفریح ، گردش و گذراندن تعطیلات روانه این منطقه می‌شوند.

 

باغ ویلا در ملارد

ساخت و ساز در خوشنام ملارد

 

در ملارد قدیم، خانه‌ها بافتی یکسان و یکدست، متراکم و چسبیده به هم و بیشتر یک طبقه بودند. خانه‌ها را با متراژ ۱۵۰ تا ۵۰۰ متر می‌ساختند و بنای آن بدین گونه بود: در نقطه‌ی از آن، دو اتاق تو در تو می‌ساختند یکی زمستانی و دیگری تابستانی و جلوی اتاق تابستانی ایوانی مسقف قرار میدادند. اتاق اولی را قاباق اتاق و اتاق دوم را دالی اتاق، یا پسینه می‌گفتند.

اما امروزه با گسترش شهرنشینی و افزایش خانه‌های آپارتمانی ، بسیاری از افرادی که در شهرهای بزرگ و پرجمعیتی همچون تهران زندگی میکنن میل به داشتن خانه باغ ، ویلا ، باغ ویلاهایی هستند تا ایام تعطیل و اوقات فراغت خود را در طبیعتی بکر ، مملو از آرامش و بدور از شلوغی و وای آلوده سپری کنند همین امر سبب شده تا شهرهایی همچون ملارد و شهریار را برای تجربه چنین اوقاتی انتخاب کنند، ساخت باغ ویلاهای لوکس و مدرن از دیرباز در منطقه‌ی غرب استان تهران و استان البرز رواج داشته که باعث محبوبیت این مناطق در بین مردم شده است منطقه خوشنام که در ملارد واقع شده از این قاعده مستثنی نبوده و مورد توجه بسیاری از مردم به ویژه تهران قرارگرفته است و خانه هایی در این منطقه ساخته شده اند که اکثرن به صورت ویلا ، باغ ویلا و باغچه‌های بسیار زیبا و جذاب میباشد انند بهترین استفاده را از طبیعت دلنشین این منطقه داشته باشند.

 

خرید باغ ویلا در خوشنام ملارد

ویلا و باغ ویلا در خوشنام ملارد

 ساخت ویلا  و باغ ویلا در این منطقه به علت نزدیک بودن به تهران ، آب و هوای بسیار عالی ،  دسترسی آسان  به تمام امکانات ، امنیت فوق العاده  و مردمان خونگرم و مهمان نواز گسترش چشم گیی داشته است .در این منطقه میتوان انواع مختلفی از سبک‌های ویلا‌های مدرن ، کلاسیک ، سنتی  ، روستیک و ... را یافت که  بسته به نوع سلیقه  و بوجه میتوانید باغ ویلای مورد علاقه خود را جهت سکونت دائم و یا سرمایه گذاری انتخاب کنید ناگفته نماند که  تمامی امکانات رفاهی و تفریحی همچون استخر ، سونا ، جکوزی ، آلاچیق ، باربیکیو ، نورپردازی و محوطه سازی ، درختان سرسبز و سربه فلک کشیده در اکثر باغ ویلاها در نظر گرفته شده است باغ ویلاهای زیادی در خوشنام برای خرید در سایت مسکن پارسه  ثبت شده است که شما میتوانید برای دسترسی راحتتر و مشاهده بهتر به این  سایت مراجعه کرده و به صورت کاملا دقیق باغ ویلا‌های موجود را بررسی و انتخاب کنید .

 

فاصله تا تهران

خوشنام منطقه ای ویلایی در غرب استان تهران و مابین کرج و ملارد است ، خوشنام ملارد در فاصله 45 کیلومتری شهر تهران و در منطقه ملارد واقع شده است.

 

 

وضعیت فرهنگی

بدلیل وجود متراژ‌های بالا در این مناطق ، هر مشتری توان خرید باغ و ویلا در این منطقه را نداشته به همین سبب اکثر کسانی که در این منطقه خرید می‌کنند از توان مالی و سخصیت اجتماعی بالایی برخوردار می‌باشند.

 

خرید باغ ویلا در خوشنام

مسکن پارسه

باغ ویلاهای زیادی در خوشنام برای خرید در سایت مسکن پارسه ثبت شده است که شمامی توانید به صفحه خرید باغ ویلا در ملارد به لیست باغ ویلاهای این منطقه  مراجعه و آن‌ها را مشاهده فرمایید.

مسکن پارسه با چند دهه فعالیت در امر خرید و فروش باغ ویلا مفتخراست تا به  شما کمک کند که با شناخت بهتر منطقه ، باغ ویلای مورد نظرتان را با بهترین انتخاب و کمترین زمان در اختیار شما قراردهد.

 

 

 

تماس از طریق واتس آپ