مسکن پارسه

محسن عبدی ۰۹۱۲۶۲۲۳۶۷۱

مسکن پارسه -تلفن باغ ویلا
شهرک ویلایی تیسفون

شهرک ویلایی تیسفون

تاریخ ثبت : ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
تعداد نمایش : ۱۰۲۲
میزان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

 

شهرستان شهریار یکی از مناطق خوش آب و هوا با طبیعت بکر با فاصله ای بسیار نزدیک به تهران میباشد که علاوه بر آب و هوای بسیار مطلوب ، وجود باغ ویلا‌های لوکس ولاکچری افراد را جذب به خرید ملک در این منطقه کرده است. افراد با هرنوع سلیقه و هرنوع بودجه ای البته همراه با راهنمایی معتمد ، میتوانند با خرید باغ ویلا درشهریار و اطراف آن علاوه بر سرمایه گذاری ، برای فرار از شلوغی و آلودگی شهر ، از طبیعت دلنشین این منطقه استفاده کنند.برای اطلاعات بیشتر درمورد اینکه بهترین منطقه شهریار برای زندگی و خرید باغ ویلا کجاست پیشنهاد میشود این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

به صورت کلی از ویژگی‌های مثبت منطقه‌ی شهریار میتوان به عواملی نظیر : خاک حاصلخیز، فاصله کم تا تهران ، دسترسی به دو فرودگاه ، وجود جمعیت جوان مهاجر با پتانسیل بالا ، آب و هوای مطلوب ، امنیت فوق العاده ، قیمت مناسب و... اشاره داشت . اما برای خرید باغ ویلا منطقه ای تمامی این موارد را باهم داشته باشد دارای امتیاز برتر و قیمت بالاتر نسبت به سایرین خواهد بود که یکی از این مناطق شهرک ویلایی تیسفون میباشد.

 

 

 شهرک ویلایی تیسفون

 

 

 

 

 

تیسفون 

 

شهرک ویلایی تیسفون تمامی ویژگی هایی که درمتن  بالا به آن اشاره شد راداراست، این شهرک باتوجه به اینکه جز شهرک‌های لوکس و اعیانی نشین در منطقه شهریار محسوب میشود ویلا و باغ ویلا هایی که در آن ساخته شده اند به صورت مجلل ، مدرن  ، با متریال درجه یک  و تمامی امکانات رفاهی در محوطه ، آلاچیق ، باربیکیو ، استخر با تاسیسات کامل ،  آبنماهای لوکس ، محوطه سازی و نورپردازی حرفه ای و در داخل بناها تجهیزات به صورت کامل و مجهز را دارند . در همه باغ ویلا‌ها بنایی تحت عنوان سرایداری در محوطه با تجهیزات مجزا ساخته شده تا امنیت باغ ویلا را تامین کند لازم به ذکر است که در این شهرک ابتدای هر خیابان صورت اختصاصی دارای نگهبانی و گشت 24 ساعته میباشد که خیال ساکنین این منطقه را برای اسکان دائم آسوده کرده است .شما میتوانید با توجه به سلیقه شخصی باغ ویلای مورد نظرتان را با هر سبک  ( کلاسیک ، مدرن ، سنتی  ، تلفیقی و... ) و متراژخریداری کنید.

 

 

 

تیسفون شهریار

 

 

 

موقعیت جغرافیایی :

 

 شهرک ویلایی تیسفون ر جاده شهریار به ملارد، جنوب فاز یک اندیشه قرارگرفته است که دارای 45 سال قدمت ، بافتی جدید ، لوکس و لاکچری و دارای 242 قطعه است که اکثر قطعات آن مساحتی حدود 1000 متر دارند. برای بررسی دقیق‌تر این شهرک ویلایی میتوان گفت که دارای حدود 8 چهارراه که هرکدام به دو کوچه باغ ختم میشوند،ابتدای این شهرک با خیابان‌های توچال و دیزین آغاز وبا خیابان‌هی سهند وسبلان به پایان میرسد. برای درک بهر این منطقه نقشه ای کلی از تیسفون را برای شما قرار میدهیم.

 

 

 

 

مدارک معتبر :

 

 

یکی از دلایل مرغوب بودن زمین‌های ای شهرک داشتن کاربری زمین آن به صورت باغ ویلاست علاوه براین داشتن پایان کار از شهرداری بدون مشکل جهاد این امکان را فراهم کرده تا تمامی ملک‌ها دارای سند شش دانگ و تک برگ باشند که امکان ساخت و ساز و خرید وفروش بی دردسر را برای سرمایه گذاران فراهم کرده است. وجود افراد خبره در زمینه خرید وفروش باغ ویلا در این منطقه میتواند به شما کمک کند تا علاوه برخریدی مطمئن، باغ ویلایی را خریداری کنید که در مدت کوتاه به بالاترین سرمایه برسید مسکن پارسه با داشتن بالاترین فایلینگ در منطقه شهریار ، آماده است تا شما را برای خرید باغ ویلای لوکس در شهرک تیسفون یاری کند.

 

 

 

 

تماس از طریق واتس آپ