مسکن پارسه

محسن عبدی ۰۹۱۲۶۲۲۳۶۷۱

مسکن پارسه -تلفن باغ ویلا
دهکده ویلایی باران

دهکده ویلایی باران

تاریخ ثبت : ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
تعداد نمایش : ۷۱۹
میزان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دهکده باران :

دهکده باران یکی از شهرک‌های ویلایی نشین در منطقه خوشنام ملارد میباشد. این دهکده سرسبز با شرایط آب و هوایی بسیار مطلوب در تابستان و زمستان ، علاقه مندان بسیاری را برای خرید باغ ویلا در منطقه ملارد به خود جذب کرده است . به لحاظ لوکیشن و محل دقیق قرارگیری ابن دهکده دیدنی باید اشاره داشت که در فاصله 45 کیلومتری شهر تهران و در منطقه ملارد واقع شده است که دسترسی به بافت شهری بسیار نزدیک و تقریبا یک ساعته را دارد که خود حائز اهمیت میباشد چرا که برای گذراندن تعطیلات آخر هفته نیازی نیست زمانی بسیار طولانی و خسته کننده در ترافیک و هوای آلوده برای رسیدن به مکانی دنج و خوش آب و هوا سپری کنید.

 

اراضی :

دهکده سرسبز باران واقع در منطقه خوش آب هوا و ویلایی نشین ملارد ، به صورت کلی دارای 120 قطعه زمین میباشد که اکثر قطعات آن 1075 به ابعاد 50 در 21.5 هستند که میتوان گفت 25 درصد از متراژ کل مساحت زمین اجازه ساخت بنا را دارد و بیشتر از آن مجوز ساخت را ندارد که البته این مقدار متراژی بسیار مطلوب برای ساخت باغ ویلا‌های لوکس و لاکچری با نقشه ای مهندسی و مناسب میباشد. تمام خیابان‌های منتهی به باغ ویلاهای موجود در این دهکده جذاب ، سنگ فرش شده با تراورتن و شیست هستند که علاوه بر زیبایی به تمیزی بافت داخلی این دهکده افزوده است.

 

خرید باغ ویلا در دهکده باران

 

 

 

 

باغ ویلا‌ها :

در اکثرزمین‌های موجود در این منطقه ، ویلا و باغ ویلاهای لوکس و لاکچری طراحی وساخته شده اند که به دلیل امکانات کامل اعم از : استخر با تاسیسات کامل ، آلاچیق ، باربیکیو ، آبنما با طراحی‌های خاص ، بناهای مجلل و شیک دوبلکس و یا تریبلکس ،فضاسازی و نورپردازی‌های حرفه ای علاقه مندان به خرید باغ ویلا و سرمایه گذاران بزرگ در غرب تهران را مشتاق به خرید باغ ویلا در این مناطق کرده است. لازم به ذکر است که در این منطقه زمین‌های بکر با لوکیشنی عالی نیز وجود دارند که میتوانید با مدارک معتبر خریداری کرده و باغ ویلایی مناسب با سلیقه و طراحی خاص خود بسازید که علاوه بر ساختن مکانی برای اقات فراغت در کار خانواده ، سرمایه گذاری امن و ایمنی را برای آینده خود رقم زده باشید.

 

امنیت :

شرایط آب و هوایی بسیار عالی و فضای آرامش بخش شهرک ویلایی باران واقع در ملارد باعث شده تا افراد بسیار زیادی تمایل به گذراندن زمان طولانی و یا حتی اسکان دائم در این منطقه را داشته باشد بنابراین امنیت این دهکده امری مهم میباشد در این خصوص باید به شما این اطمینان را بدهیم که دهکده زیبای باران از نظر امینت یک پله از همه شهرک‌های ویلایی دیگر در شهریار و ملارد  بالاتراست در ابتدای ورودی این دهکده نگهبانی و گیت ورودی وجود دارد که به صورت سه شیفت نگهبانی میدهند و تمامی ورودی‌ها و خروجی‌ها را کنترل میکنندعلاوه براین نورپردازی بسیار زیبا و حرفه ای در تمامی این دهکده صورت گرفته که علاوه برزیبایی که در شب ایجاد کرده فضای بسیار امنی را برای تردد و عبور فراهم کرده است، این اقدامات  سبب شده تا امنیت خاطر ساکنین دهکده بارن به لحاظ امنیت، فراهم شود.

 

دهکده ویلایی باران در خوشنام ملارد

 

 

 

مدارک معتبر :

امری طبیعی ، لازم و ضروری است که قبل از خرید باغ ویلا در هر منطقه ای ، اطلاعات کافی در موزد امتیازات ، مدارک  معتیر و قابل انتقال آن داشته باشید . در دهکده ویلایی باران همه‌ی باغ ویلا‌ها و زمین‌های آن دارای سند شش دانگ قابل انتقال به نام خریدار و امتیازات کامل آب ، برق و گاز و همچین بدون مشکل جهاد و شهرداری میباشد که همین ویژگی مهم و حائز اهمیت ، بر قیمت زمین‌ها و باغ ویلاهای این منطقه افزوده است.

 

مسکن پارسه :

مسکن پارسه با چند دهه فعالیت در زمینه خرید و فروش زمین وباغ ویلاهای لوکس و لاکچری درمنطقه ملارد وشهریار، این تعهد را به شما میدهد که بهترین باغ ویلا‌های موجود را به شما معرفی و با قیمتی منصفانه در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

تماس از طریق واتس آپ