مسکن پارسه

محسن عبدی ۰۹۱۲۶۲۲۳۶۷۱

مسکن پارسه -تلفن باغ ویلا
نقشه تفکیکی ملارد ویلای جنوبی

نقشه تفکیکی ملارد ویلای جنوبی

تاریخ ثبت : ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
تعداد نمایش : ۹۴۴۶
میزان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

چنانچه قصد خرید باغ ویلا در شهرستان ملارد را دارید پیشنهاد ما این است که در آخر این مقاله  تمامی باغ ویلاهای ملارد ویلای جنوبی را بررسی نمایید

 همچنین می‌توانید با مشاورین ما در مسکن پارسه تماس گرفته و از راهنمایی‌های کارشناسان بهره مند شوید.

شهرستان ملارد یکی از شهرستان‌های خوش آب و هوا در غرب تهران است.

شهرستان ملارد با مساحت ۹۳۰ کیلومترمربع و جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر یکی از شانزده شهرستان استان تهران است. دارای دو بخش مرکزی و صفادشت می‌باشد که در غرب استان تهران واقع شده است. شهرستان ملارد از غرب و شمال با استان البرز، از جنوب با استان مرکزی و از شرق با شهرستان شهریار مرز مشترک دارد. فاصله شهرستان ملارد تا مرکز استان ۵۰ کیلومتر است. تا سال ۱۳۸۸ شهرستان ملارد در تقسیمات کشوری یکی از بخشهای شهرستان شهریار محسوب میشد تااینکه براساس مصوبه شماره ۱۹۰۹۴/ت۴۱۸۳۶ مورخ ۰۱/۰۲/۱۳۸۸ هیئت محترم دولت و ابلاغیه شماره ۱۷۶۹۴۹/۶۱۱ مورخ ۰۸/۰۹/۱۳۸۸ استانداری تهران، با انتزاع از شهرستان شهریار به شهرستانی مستقل ارتقاء یافت. این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و صفادشت، دو شهر به نام­های ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام­های ملارد شمالی، ملارد جنوبی، بی­بی سکینه و اخترآباد و ۹۱ آبادی و ۵۹ روستای دارای سکنه است. بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، جمعیت شهرستان ملارد ۳۷۷292 نفر اعلام گردیده است.

منطقه ملارد ویلای جنوبی جزء یکی از مناطق شهرستان ملارد بوده که قدمت طولانی در بین مناطق موجود در غرب استان تهران دارد. از آثار باستانی خیره کننده شهرستان ملارد، که کمتر کسی از آن خبر دارد و از آن بازدید می‌کند، آثار باستانی تخت رستم، تخت کیکاووس و امامزاده ابراهیم است. نام شهرستان ملارد از ترکیب دو کلمه‌ی (ملار) و (ده) تشکیل شده است که در آن ملار به معنی دستگاهی است که از سه عدد چوب محکم ساخته شده است که شکل هرم روی زمین قرار میگیرد و مشک دوغ را به آن آویزان کرده از آن برای تهیه محصولات لبنی مورد نیاز خود استفاده می‌کنند.

نمایش ملارد ویلای جنوبی در گوگل 

دانلود نقشه تفکیکی ملارد ویلای جنوبی 

 

 

 ملارد ب دارا بودن آب و هوای خوب و دسترسی آسان به تهران و حومه، این شهرستان را به یکی از مراکز ساخت و ساز و همچنین خرید و فروش باغ ویلا تبدیل کرده است. از جمله دلایل ساخت باغ ویلای لوکس و یا لاکچری در ملارد را می‌توان فضای آرام و دلنشین این منطقه در کنار سرسبزی و شرایط خوب و مناسب برای رشد انواع درختان و گیاهان عنوان کرد که امکان ساخت محوطه‌های بار زیبا و جذاب را برای شما فراهم می‌کند. محوطه سازی در ساخت باغ ویلا یکی از عناصر مهم و تاثیرگزار محسوب می‌شود که بر ارزش ملک شما خواهد افزود

 

برای نمایش تمامی باغ ویلا‌های ملارد ویلای جنوبی اینجا را کلیک نمایید .

 

 

مسکن پارسه ، مفتخر است از شما مخاطبان عزیز وب سایت دعوت کند تا از لیست کلیه باغ ویلا‌های موجود انتخاب خود را برای خرید ملک انجام دهید  و برای هرگونه مشاوره رایگان با مشاور این باغ ویلا آقای محسن عبدی با شماره  ۰۹۱۲۶۲۲۳۶۷۱  تماس بگیرید.

 

 

تماس از طریق واتس آپ