مسکن پارسه

محسن عبدی ۰۹۱۲۶۲۲۳۶۷۱

مسکن پارسه -تلفن باغ ویلا
معرفی شهرک والفجر شهریار و نقشه تفکیکی

معرفی شهرک والفجر شهریار و نقشه تفکیکی

اریخ ثبت : ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
تعداد نمایش : ۴۵۴۶
میزان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های منطقه شهریار، شهرک والفجر می‌باشد، همسایگی این شهرک با شهرک تیسفون و ملارد ویلای شمالی و جنوبی موقعیتی عالی را برای دارندگان باغ ویلا در این شهرک ایجاد کرده است. در این شهرک با خارج شدن از شهرک صنعتی ،باغ ویلاهای جدیدی ساخته شده است که باعث سرسبزی بیشتر و کم شدن آلودگی هوا می‌شود.این شهرک دارای 683 قطعه می‌باشد که این قطعات دارای اسناد شش دانگ و قابلیت انتقال قطعی دارند که بیشتر قطعات آن 1000 متری و 1200 متری هستند.

خیابان هایی که در این شهرک واقع شده اند دارای درختان چنار که چهره ای زیبا و متفاوت به آن بخشیده اند .

شهرک والفجر در ابتدا به شهرک ویلایی زمرد معروف بود و در سال  1359 به کوی والفجر تغییر نام یافت

هر باغ ویلا در شهرک ولفجر شهریار، قیمت خاص خود را دارد که متراژ، امکانات رفاهی و تفریحی، انشعابات برق، گاز، آب و همچنین محوطه و زیباسازی آن اعم از درختان مثمر، درختان زینتی، گل کاری، چمن کاری و تجهیزات دیگر، در قیمت گذاری آن تاثیرگذار خواهند بود.

کسانی که قصد خرید باغ ویلای ارزان، در اطراف تهران و شهریار را دارند، نباید نسبت به ویلاهای شهرک والفجر شهریار بی تفاوت باشند. از آن جایی که در ورودی این شهرک بخش نگهبانی واقع شده است و از گشت شب نیز برخوردار است، لذا امنیت شهرک ولفجر شهریار تضمین شده و نگرانی از این بابت وجود نخواهد شد

یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مناطق شهریار در میان مشتریانی که به دنبال باغ ویلایی لوکس هستند،شهرک والفجر یا زمرد ویلای سابق میباشد

. اصالت این شهرک به سال‌ها پیش برمیگردد که اسناد این شهرک گویای همه چیز است. از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این شهرک موقعیت مکانی و دسترسی محلی فوق العاده‌ی آن به نقاط مختلف شهریار و ملارد می‌باشد. از طرف دیگر این شهرک با روستای کردزار همجوار است که به  آب و هوای خوش این منطقه روی این مجموعه تاثیر گذار است. از یک جهت دسترسی این شهرک به بلوار امام حسین، که این بلوار منتهی به جاده ساوه مییاشد. از جهت دیگر این شهرک دقیقا در مسیر اتوبان بویین زهرا قرار دارد که دسترسی این مجموعه را به این مناطق سهولت بخشیده است.

 

نقشه تفکیکی شهرک والفجر در شهریار (زمرد ویلا ) را در عکس زیر میتوانید مشاهده نمایید 

 

 

 

در شهرک والفجر باغ ویلاهای لوکس زیادی وجود دارد که در سایت مسکن پارسه می‌توانید آن‌ها را مشاهده و با بهترین قیمت خریداری فرمایید.

تماس از طریق واتس آپ