مسکن پارسه

محسن عبدی ۰۹۱۲۶۲۲۳۶۷۱

مسکن پارسه -تلفن باغ ویلا
معرفی منطقه ویلادشت ملارد به همراه نقشه تفکیکی

معرفی منطقه ویلادشت ملارد به همراه نقشه تفکیکی

تاریخ ثبت : ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
تعداد نمایش : ۴۷۳۵
میزان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

به نقل از ویکیپدیا شهرستان ملارد از خوش آب و هوا‌ترین شهرهای استان تهران است. این شهر از سطح دریا ١١۵٢ متر ارتفاع دارد.این شهر در غرب استان تهران واقع شده است. شهرستان ملارد در اطراف استان تهران قرار داشته و شامل بخش مرکزی، بخش صفادشت، منطقه مارلیک و سر آسیاب می‌شود. شهر ویلادشت یکی از شهرهای شهرستان ملارد بوده و در غرب استان تهران واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی در جنوب روستای لم آباد و با فاصله از قشلاق واقع شده است.  

 

این شهرک دارای دو خیابان اصلی بوده و بیشتر باغ ویلاها در آن جا قرار دارد. این شهرک دارای 928 زمین همراه با سند شش دانگ می‌باشد که بیشتر زمین‌ها در مساحت‌های 1500متری  و در ابعاد 60*25 هستند. ویلاسازی در این شهرک قدمت 40 ساله دارد و باید ذکر شود که برخی از باغ ویلاها قیمت چند میلیاردی دارند.

این شهرک دارای دو خیابان با تمام امکانات شهری از جمله:  آب، برق، گاز و... می‌باشد که برای ساخت باغ ویلا در ملارد بسیار مناسب می‌باشد و باعث پیشرفت این شهرک شده است در این کوچه‌ها قیمت باغ ویلا حدودا از 6 تا 20 میلیارد می‌باشد و به دلیل دارا بودن سند برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است.

 

مسکن پارسه نقشه تفکیکی ویلادشت ملارد را در عکس فوق برای شما آماده نموده است تا با ویژگیهای این منطقه در ملارد آشنا شوید 

 

 

 

 

اگر نقشه در دستگاه شما واضح نیست میتوانید روی این متن کلیک نمایید تا نقشه برای شما دانلود شود . 

فاصله ویلادشت ملارد با تهران ۵٠ کیلومتر و با کرج که در امتداد شمال ملارد است، ۲۲ کیلومتر است. خط مترو تهران ـ کرج قرار است تا ملارد نیز ادامه یابد. شما با خرید باغ ویلا در شهرک ویلا دشت می‌توانید از مزایای این ویلاها که شامل سند 6 دنگ، درختان جوان با میوه‌های اورگانیک و متنوع به همراه سهمیه آب کشاورزی، به همراه باغ و فضای سبز در اطراف ویلا برای افرادی که گاها به همراه شما به ویلایتان می‌آیند، بهره مند شوید.

تماس از طریق واتس آپ